איל ניצן שריג – אמון בקשר

איל ניצן שריג - אימון אישי

איל ניצן שריג – אמון בקשר

"היכולת שלנו להצליח בחיים, היא האמונה שלנו בעצמנו ובבני הזוג שלנו. היכולת להתקדם ולהגשים חלומות"

שלום  –  שמי איל ניצן שריג. מאמן מומחה לזוגיות
אני מדריך, מלווה ומאמן אנשים ועסקים הרבה שנים: זוגות במשבר בפרק- א, זוגות בפרק-ב, (אני עצמי בפרק-ב משנת 1991), ובעלי עסקים המחפשים יותר תמיכה בבית וגם צמיחה עסקית. החוויה של הדרכת וליווי אנשים היא ייחודית ומיוחדת, ומאפשרת לי להתחבר לאנשים שבחרו בי להדריך אותם. להבין מה כואב כרגע, מהיכן זה מגיע, ויחד למצוא פתרון. אני לומד הרבה מהלקוחות שלי, וידע זה, עם הידע והניסיון הרב שלי, אני מעמיד לרשותכם.

איל ניצן שריג
איל ניצן שריג

קצת עלי ועל שיטת העבודה:

אני בזוגיות שנייה מ1991, עם הילדים שלי, שלה ושלנו. התחלתי כמאמן אישי ועסקי, ועם הזמן הגיעו זוגות שרצו לדעת איך אנחנו הקמנו ושומרים על "משפחה מורכבת", בלשון האקדמיה. מכאן הלכתי ללמוד את נושא הייעוץ הזוגי ולאחריו גישור, ולאורך הרבה מאוד שנות ליווי, הדרכה ואימון של זוגות, צברתי ידע רב.

פגישה ראשונה היא ארוכה, כשעתיים, בה אנו מכירים, ומחליטים בסופה אם ממשיכים יחד, ואיך. לאחר מכן הפגישות נערכות בהתחלה פעם בשבוע, כשעה+, לפעמים עם כל אחד מבני הזוג לחוד, (תלוי במקרה), ועם הזמן אנו מתחילים לרווח את המפגשים.

את רוב הידע שלי ריכזתי, ל"מודל האמונה", שהוא מודל המאפשר לעבוד שיטתיות מסוימת, ובמקביל, אם אני רואה צורך, ובהסכמת הלקוחות, אני בונה מפה אסטרונומלוגית, בה אני יכול לראות עם מי אני יושב בחדר, מה הקשרים החזקים שלהם, והיכן ייתכן וחשוב לשפר, למען זוגיות נכונה יותר.

כל זוג הוא יחיד ומיוחד, מעצם מי שאתם, ולכל זוג אני מתאים את "החליפה" המתאימה.

פרטי יצירת קשר

אוכל לפגוש אתכם בקליניקה שלי בקיבוץ יגור (באזור חיפה) וכן באמצעות סקייפ.
מוזמנים לחייג אלי לטלפון: 052-8345453
או לכתוב לי לדוא"ל: emoonbakesher@gmail.com

אני מזמין אתכם לבקר באתר האינטרנט שלי וללמוד עוד עלי ועל פועלי
לחצו כאן למעבר לאתר
לדף הפייסבוק שלי לחצו כאן

למאמר מאת איל שריג – זוגיות, על שום מה? – לחצו כאן

Back to top button