תהילה מילר – מאמנת להשגת יעדים אישיים

תהילה מילר – מאמנת להשגת יעדים אישיים
תחום התמחות:

מאמנת אישית להשגת יעדים ופריצת דרך בתחומים המורגשת בהם תקיעות, חוסר בטחון, חולשה, ורצון בהעצמה.
בנוסף אני מציעה אימון אישי משולב קיקבוקסינג שנועד בעיקר להפגת מתחים, הוצאת אגרסיות ואיזון גוף נפש.

השכלה \ הכשרה:

תעודת הסמכה של מאמנת אישית – סמינר לווינסקי
תעודת מאמנת כושר ומדריכת קיקבוקס מוסמכת – סטודיו c

אני מאמין ואודותי:

שלום , שמי תהילה מילר ויש ברשותי נסיון רב כמאמנת אישית (coaching). עבדתי עם אוכלוסיות מוחלשות , נפגעות תקיפה מינית, ואפילו עם בני 40 ומעלה המתקשים להביא לידי השג את יעדם, חלומם.
הנסיון הנ"ל בתוספת של אהבה, מחוייבות ויכולת הכלה הם אבני היסוד שלי ואיתם אני מצליחה להוביל מאומנים ליעדם אפילו הקטן ביותר.
בנוסף אני ממליצה לאנשים שהם יותר מתוחים, עצבניים, חסרי שקט לחוות דווקא את ה"קיק קאוצי'נג" שזה אימון אישי משולב קיקבוקסינג, פה יש איזון מדהים בן גופנפש.. וזה אימון שאין כמותו עדיין בארץ ללא ספק יש בו יכולת אדירה לאפשר לגופנו ומוחנו להיות פנויים לתהליך של שינוי וצמיחה.

כמה פעמים שאפת למעלה, אבל משהו עצר אותך באמצע? כמה הזדמנויות נקשו על דלתך אבל לא פתחת בגלל סיבות, שעכשיו קשה לך להיזכר מהן? חשת חסר בטחון, בודד..

כולנו טועים ותועים בחיינו האישיים או העסקיים. כולנו נתקלים ברגע הזה, בו אנו זקוקים להכוונה, לסיוע של מישהו מבחוץ. מישהו שמסוגל לשים את האצבע בדיוק, לקלוט מהו המעצור שלנו, ולסייע לנו לשחרר.

שמי תהילה מילר, מאמנת אישית המתמחה באימון אישי – קואצ'ינג (coaching) ואני מסייעת לרבים כמוך להגדיר את מטרותיהם, האישיות, ולפעול בצורה הטובה ביותר על מנת להגשים אותן.
הנסיון המקצועי שלי, האהבה והמחוייבות למאומן הם אבני היסוד שלי בדרך למאומן הבא.

מאמרים שנכתבו על ידי:

צרו קשר עם תהילה מילר

טלפון נייד:
0502444253

אימייל:
tehila.miler@gmail.com

 

Back to top button