נפתלי סדן – מאמן אישי ועסקי

נפתלי סדן – מאמן אישי ועסקי

תחום התמחות:

אימון אישי, לתחומי עסקים ,מנהלים, קריירה.

השכלה \ הכשרה:

מתמטיקאי, יזם ומנהל עסקים מעל 25 שנים. מאמן מתוך הכרות עם הדילמות, הלחצים, ההזדמנויות והמאוויים. עוסק באימון מ 1997. בוגר בתי הספר CTI ו"כוונה". מתמחה בגישת ד"ר יאיר כספי "פסיכולוגיה ביהדות".
שנות ניסיון:
10-20

האני מאמין המקצועי של נפתלי סדן

אימון, כפי שנשמע , עוסק באמונה. מהי אמונה? במפגשי האימון נגדיר באופן אישי את האמונה.תהליך האימון במהותו הוא תהליך של קבלת אחריות אישית בתחומי חיים כאלה ואחרים. במהלך העבודה מתבהרים העניינים הבאים:
1. מהם יכולותיי ומהם חוזקותיי
2. מהו רצוני האמיתי! ( למשל, רבים מציינים את רצונם לדיאטה, בעת שברור שזה אינו רצונם. רצונם הוא החוויה של  להיות חטוב/ה , בריא/ה וכו'. הדיאטה היא רק פתרון אפשרי לקיום רצון)
3. מהו הניסיון החוזר (טראומה בלשון הפסיכולוגים)  שבו יש לעמוד כדי לעלות רמה. (יש שיגדירו "נסיון" כחסמים, שדונים וביטויים נוספים)
4. מהם השקרים שאני מספר לעצמי ולאחרים שמצדיקים את ההרגלים הנוכחיים שלי ומהם ההרגלים שדורשים שינוי.
5 לאחר שנברר את 1-4 , נגלה את המעשה הנכון הנדרש מאיתנו, הוא אחריותנו. מהם עלי לתרגל, מאיזה הרגל להשתחרר ואיזה הרגל חדש יתפתח.
זהו אימון הוויתי, יהודי, בתהליך בקצב הטמעה אישי למתאמן. אימון לתהליכים, אימון לחיים.
נושאים נפוצים של מתאמנים: ניהול זמן, התמודדות אישית עם לחצי קבלת החלטות, דילמות של משפחה ועסקים, מכירות ושיווק בהיבט המנטאלי, שינוי קריירה ("תקיעות"), ליווי במציאת עבודה חדשה, "מועצת מנהלים" – לווי למנהל הבודד, פורום לסיעור מוחות.
יזמות- התארגנות ויציאה לפעולה.

צרו קשר עם נפתלי סדן

טלפון נייד:
052-5949613

אימייל:
sadan.tali@gmail.com

Back to top button