אימון לאנשי מכירות

תקשורת שיווקית ושכנוע

אימון לאנשי מכירות – להצליח למכור

אנשי מכירות הם אנשים שעובדים לכל אורך היום בניסיון לשכנע אנשים לרכוש מוצר, שירות, להצטרף למועדון לקוחות.
עבודה מסוג זה כוללת הרבה מאוד אתגרים בהתמודדות מול אנשים ותגובותיהם ובהתמודדות עם הניסיון לשווק ולקדם בצורה טובה.
מאמן אישי לאנשי מכירות יכול לסייע לאנשי מכירות בעבודתם.
לא מדובר בקורס מכירות – מדובר בתהליך אחד על אחד, לומדים בו מה בדיוק להגיד או איך להציג עצמנו, וכללים חד משמעיים למכירה מוצלחת.
אימון אישי לאנשי מכירות מפתח את יכולות המכירה, באמצעות פיתוח מיומנויות מכירה, פיתוח האישיות והביטחון העצמי החשובים מאד למכירות.

למי זה מתאים

אדם שעוסק, או מעוניין לעסוק, בתחום המכירות והוא מרגיש שהוא זקוק לעזרה, או לדחיפה לעבר ההצלחה בתחום ימצא כאן את מקומו.
ישנם מספר נושאים עליהם עובדים ואותם לומדים בתהליך האימון. לרוב, אימון אישי התהליך נמשך בין 3 ל-10 מפגשים, אשר נמשכים כשעתיים עד שלוש.
משך האימון תלוי ביכולות הבסיסיות של המתאמן, בכישוריו, ביעדים שלו, במידת ההשקעה שלו וברצון שלו להתקדם.
התהליך כולל הדרכה מקצועית, שאלונים ותרגילים תאורטיים, יישום של מיומנויות פרקטיות בעבודה, סימולציות ותרגול מעשי, וניתוח של התוצאות לאחר מעשה, ועוד.

התהליך כולל מספר נושאים מרכזיים:

תקשורת אפקטיבית

תהליך של מכירה ושכנוע לקוחות דורש אינטליגנציה רגשית מפותחת, אסרטיביות ומיומנויות תקשורת ברמה גבוהה.
כמו כן ידע כיצד יש להציג את המוצר או השירות, כיצד לפנות ללקוח פוטנציאלי וכיצד לשנות את הפניה מאדם לאדם בהתאם לסגנון, לגיל וכדומה.
בנוסף יש ללמוד לגבי הנראות שלנו בתהליך, כיצד לעמוד או לשבת בזמן הדיבור, ובאיזו שפת גוף להשתמש.
מאמן אישי לאנשי מכירות מסייע לאנשי המכירות לפתח מיומנויות תקשורת, להבין ולהשתמש בשפת גוף, כיצד לשכנע בשיטות יעילות, ועוד.
האימון מלווה בדרך כלל בתרגול ובניתוח התרגול, על מנת ליישם את הכללים באופן מעשי.

טיפול בהתנגדויות

החלק המורכב ביותר בתהליך המכירה הוא ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אשר עשוי לסרב לניסיונות השכנוע או להציג התנגדויות ברורות למוצר או לשירות.
האימון האישי מסייע לפיתוח הביטחון העצמי, ולמציאת התשובות הטובות ביותר לכל סוג של התנגדות, על מנת להעלות את סיכויי המכירה.

כימיה טובה ורושם ראשוני

על מנת למכור הרבה, חשוב לדעת כיצד ליצור רושם ראשוני טוב על הלקוח, ולא להעיק עליו, וכיצד ליצור אתו כימיה.
כימיה טובה בין איש המכירות ללקוח מגדילה את הסיכויים למכירה. התהליך יכול לסייע ביצירת כימיה טובה עם כל אדם שמגיע אליהם.

מיומנויות שיווק

בסופו של דבר, החלק החשוב ביותר במכירות הוא השיווק של המוצר, שיווק טוב משתמש בחוזקות של המוכר/ת.
כל אחד יכול ללמוד ללמוד כיצד לשווק את המוצר או השירות, למצוא את נקודות החוזק הבולטות שלו, להדגיש אותן מול הלקוח, ולמתג עצמו באופן שישכנע את הלקוח.

אימון לאנשי מכירות
אימון לאנשי מכירות

Back to top button