בוריה קוזוקין – אימון אישי, NLP, קבלה

בוריה קוזוקין – אימון אישי, NLP, קבלה

טלפון נייד:
052-4643514

אימייל:
boryakozokin@gmail.com

תחום התמחות:

ההתמחות שלי היא באימון אישי, זוגי, אימון עסקי, העצמה, הצלחה ובניית חזון. האימון מותאם למתאמן באופן אישי ויכול לכלול שיטות של NLP וכלים מעולם הקבלה ורוחניות. בנוסף, אני מציע טיפול ייחודי המכוון לאיזון למציאת תיקון.

השכלה \ הכשרה:

מומחה לאימון אישי בדרגת מאסטר (MCI). הסמכה ע"י "איק"א – בית הספר של איגוד הקואוצ'רים למקצועות האימון והיעוץ", המוכרת ע"י איגוד הקואוצ'רים העולמי. NLP PRACTITIONER, הסמכה ע"י AMERCAN BOARD OF NLP. מרצה ומלמד מוסמך מטעם "מרכז נופך ללימוד והפצת קבלה".

אני מאמין שאף אדם אינו אי – ושאין צורך להתמודד לבד עם האתגרים שהחיים מציבים לכולנו. אף יותר מזה – אני מאמין שכל אדם צריך מאמן. אני מאמן קשוב ואמפתי, שמציב את טובך הלקוח בראש סדר העדיפויות, ללא שיפוט וללא משוא פנים. רכשתי כלים רבים שביכולתם לתת מענה למגוון רחב של טרדות ובעיות, כולל כלים ייחודיים הלקוחים מעולם הקבלה, כגון מיפוי קרמתי והכוונה לתיקון. האימון מותאם באופן אישי למתאמן, שבוחר את הכלים והשיטות שמהם יפיק את המיטב. אני מזמין את הלקוחות שלי לחוות את עצמם מחדש, באופן חיובי ומעצים ומעניק להם כלים שימושיים להגשמת החזון שלהם, בכל תחום שיבחרו.

Back to top button