שחר שטלריד אימון אישי

שחר שטלריד – אימון אישי

אימון למשפחה עם בן משפחה מתמודד עם מגבלה פסיכיאטרית ופיתוח מנהלים

תחום התמחות:

אימון אישי בגישה הוויתית,  אימון אישי להורים עם בן משפחה המתמודד עם מגבלה נפשית,  פיתוח  מנהלים , סדנאות מדיטציה באופן אישי ובמקום העבודה.

השכלה \ הכשרה:

תואר ראשון בחינוך והוראת אנגלית. התמחות בהנחיית הורים בגישת התיווך של פוירשטיין מטעם בי"ס למקצועות הבריאות אוניברסיטת תל אביב.
אימון אישי בוגרת ביה"ס לאימון אישי אימושן של נטאלי בן דוד. הדרכת מדיטציה בוגרת ביה"ס BECOME ONE  בהנחיית תמיר מסאס.

אני מאמין מקצועי של שחר שטלריד

לכל אדם יש אפשרות לחיות את חייו בחופש, שלווה ונינוחות מתוך שקט פנימי ללא תלות בנסיבות חיצונית.
בתהליך האימון ההוייתי, המבוסס על הפילוסופיה הבודהיסטית, האדם מקדיש מזמנו לשבת ולעצור למען חקירה והתבוננות פנימית ברגשותיו, מחשבותיו, תפיסותיו, תחושותיו ואף בדרך בה הוא נושם.
בפגישה איתי, בתהליך האימון תוך תשומת הלב של המאמן לרגשות, לתחושות הפיסיות ולתפיסות העולם של המתאמן נוצרת ערות, מודעות ותשומת לב.
כאן מתחיל להיווצר תהליך קסום ויוצא דופן של תשומת לב ומודעות אישית, פירוק מהדברים שאינם מיטיבים איתך והרכבה מחדש. מרחב האימון הוא חומל, מרגש, לעתים נוקב ומעורר חשיבה.

האמונה הבסיסית היא שלכל אדם יש אפשרות לחיות את חייו ברווחה, בחופש ובשביעות רצון מחייו באופן בלתי תלוי בהישגו או בנסיבות חייו.
האימון האישי בדרך הסאטית, מאפשר לאדם להכיר את עצמו לעצמו,לכתוב ולחלום על חזונו האישי, ולראות בפעם הראשונה בחייו שיש בו את האיכות והתכונות הדרושות להוביל ולנהל את חייו.

צרו קשר עם שחר שטלריד

טלפון נייד:
0542211473

אימייל:
sniroy@gmail.com

כתובת: הקונכיה 10,ראשון לציון

Back to top button