אימון לאנשי מכירות

תקשורת שיווקית ושכנוע

אימון לאנשי מכירות – להצליח למכור

אנשי מכירות הם אנשים שעובדים לכל אורך היום בניסיון לשכנע אנשים לרכוש מוצר, שירות, להצטרף למועדון לקוחות.
עבודה מסוג זה כוללת הרבה מאוד אתגרים בהתמודדות מול אנשים ותגובותיהם ובהתמודדות עם הניסיון לשווק ולקדם בצורה טובה.
מאמן אישי לאנשי מכירות יכול לסייע לאנשי מכירות בעבודתם.

לא מדובר בקורס מכירות – מדובר בתהליך אחד על אחד, לומדים בו מה בדיוק להגיד או איך להציג עצמנו, וכללים חד משמעיים למכירה מוצלחת.

אימון אישי לאנשי מכירות מפתח את יכולות המכירה, באמצעות פיתוח מיומנויות מכירה, פיתוח האישיות והביטחון העצמי החשובים מאד למכירות.

דברו איתנו  בווטסאפ: לחצו למעבר לווטסאפ

למי זה מתאים

אדם שעוסק, או מעוניין לעסוק, בתחום המכירות והוא מרגיש שהוא זקוק לעזרה, או לדחיפה לעבר ההצלחה בתחום ימצא כאן את מקומו.

ישנם מספר נושאים עליהם עובדים ואותם לומדים בתהליך האימון. לרוב, אימון אישי התהליך נמשך בין 3 ל-10 מפגשים, אשר נמשכים כשעתיים עד שלוש.

משך האימון תלוי ביכולות הבסיסיות של המתאמן, בכישוריו, ביעדים שלו, במידת ההשקעה שלו וברצון שלו להתקדם.

התהליך כולל הדרכה מקצועית, שאלונים ותרגילים תאורטיים, יישום של מיומנויות פרקטיות בעבודה, סימולציות ותרגול מעשי, וניתוח של התוצאות לאחר מעשה, ועוד.

הגיע הזמן לשינוי? – לחצו לקבלת שיחה חינם לאיבחון דימוי והתאמת תהליך אימון

התהליך כולל מספר נושאים מרכזיים

תקשורת אפקטיבית

תהליך של מכירה ושכנוע לקוחות דורש אינטליגנציה רגשית מפותחת, אסרטיביות ומיומנויות תקשורת ברמה גבוהה.
כמו כן ידע כיצד יש להציג את המוצר או השירות, כיצד לפנות ללקוח פוטנציאלי וכיצד לשנות את הפניה מאדם לאדם בהתאם לסגנון, לגיל וכדומה.

בנוסף יש ללמוד לגבי הנראות שלנו בתהליך, כיצד לעמוד או לשבת בזמן הדיבור, ובאיזו שפת גוף להשתמש.
מאמן אישי לאנשי מכירות מסייע לאנשי המכירות לפתח מיומנויות תקשורת, להבין ולהשתמש בשפת גוף, כיצד לשכנע בשיטות יעילות, ועוד.

האימון מלווה בדרך כלל בתרגול ובניתוח התרגול, על מנת ליישם את הכללים באופן מעשי.

טיפול בהתנגדויות

החלק המורכב ביותר בתהליך המכירה הוא ההתמודדות עם התנגדויות של הלקוח, אשר עשוי לסרב לניסיונות השכנוע או להציג התנגדויות ברורות למוצר או לשירות.

האימון האישי מסייע לפיתוח הביטחון העצמי, ולמציאת התשובות הטובות ביותר לכל סוג של התנגדות, על מנת להעלות את סיכויי המכירה.

אימון אישי לקידום שיפור בחייך – לחצו כאן כעת לפרטים

כימיה טובה ורושם ראשוני

על מנת למכור הרבה, חשוב לדעת כיצד ליצור רושם ראשוני טוב על הלקוח, ולא להעיק עליו, וכיצד ליצור אתו כימיה.

כימיה טובה בין איש המכירות ללקוח מגדילה את הסיכויים למכירה. התהליך יכול לסייע ביצירת כימיה טובה עם כל אדם שמגיע אליהם.

מיומנויות שיווק

בסופו של דבר, החלק החשוב ביותר במכירות הוא השיווק של המוצר, שיווק טוב משתמש בחוזקות של המוכר/ת.

כל אחד יכול ללמוד ללמוד כיצד לשווק את המוצר או השירות, למצוא את נקודות החוזק הבולטות שלו, להדגיש אותן מול הלקוח, ולמתג עצמו באופן שישכנע את הלקוח.

אנחנו זמינים להתייעצות גם  בצ'אט לייב בווטסאפ: לחצו למעבר לווטסאפ

אימון לאנשי מכירות
אימון לאנשי מכירות

טיפים להיות להפוך אנשי מכירות טובים

1. הקשבה פעילה

הקשיבו ללקוחות שלכם יותר מאשר אתם מדברים. הבינו את הצרכים, הרצונות וההעדפות שלהם.
שאלו שאלות פתוחות כדי לחקור וללמוד עוד על הלקוח ועל המצב שלו.
שימו לב לשפת הגוף ולתקשורת לא מילולית.

2. בניית קשרים

בנו מערכת יחסים של אמון וכבוד עם הלקוחות שלכם.
התייחסו לכל לקוח באופן אישי והראו עניין אמיתי בצרכים שלו.
היו זמינים עבור הלקוחות שלכם וענו על שאלותיהם ודאגותיהם.

3. ידע מעמיק

הכירו את המוצרים או השירותים שאתם מוכרים לעומק.
היו מעודכנים במגמות האחרונות בתחום שלכם.
היו מוכנים לענות על כל שאלה שהלקוחות שלכם עשויים לשאול.

4. התלהבות ותשוקה

היו נלהבים מהמוצרים או השירותים שאתם מוכרים.
הראו את התשוקה שלכם ללקוחות שלכם.
התלהבות היא מדבקת ותגרום ללקוחות שלכם להיות יותר מעוניינים במה שיש לכם להציע.

5. ביטחון עצמי

האמינו בעצמכם וביכולת שלכם לסגור עסקאות.
היו אסרטיביים והציגו את המוצרים או השירותים שלכם בביטחון.
אל תפחדו להתמודד עם התנגדויות.

6. התמדה ולימידה

זכרו שמכירות הן תהליך שלוקח זמן, אל תתייאשו אם לא תסגרו עסקה בכל פגישה.
המשיכו ללמוד ולשפר את כישורי המכירה שלכם.
תמיד יש מקום ללמוד עוד על מכירות.
קראו ספרים ומאמרים על מכירות.
השתתפו בהכשרות ובקורסים בנושאי מכירות והתייעצו עם אנשי מכירות מנוסים.

7. גישה חיובית ויצירתיות

היו חיוביים ואופטימיים, התמקדו בפתרונות ולא בבעיות והיו נלהבים מהעבודה שלכם.
היו יצירתיים וחשבו מחוץ לקופסה, מצאו דרכים חדשות וחדשניות להגיע ללקוחות פוטנציאליים.
היו מוכנים להתאים את גישת המכירה שלכם לכל לקוח.

8. מעקב ותמיכה

עקבו אחר הלקוחות שלכם לאחר סגירת העסקה.
ודאו שהם מרוצים מהמוצרים או השירותים שרכשו והיו זמינים עבורם אם יש להם שאלות או בעיות.

עוד יעניין אתכם בנושא

4 תרגילים לשיפור ביטחון עצמי לביצוע כל בוקר
דיבור מול קהל
שאלון לאבחון ביטחון עצמי
יצירת אסרטיביות ב 5 צעדים
הערכה עצמית
פיתוח מודעות עצמית

Back to top button